SERVICE- EFTERSYN AF DIN VIRKSOMHED

WEBSITE | LINKEDIN | FACEBOOK | INSTAGRAM | YOUTUBE

OPTIMÉR DIN VIRKSOMHED MED VIDEO

Hvad er et serviceeftersyn?

 

Ved et serviceeftersyn, går jeg ind og checker din virksomheds tilstedeværelse og performance på disse 5 platforme:

  • Website
  • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube

Jeg danner mig hurtigt et overblik over hvilken slags virksomhed du kører, og om der er en rød tråd og ensrettethed i din marketing.

Ud fra hvad jeg ser laver jeg en rapport  med forslag til, hvor du skal sætte ind, hvordan du kan optimere din virksomhed ved brug af video, og hvordan du kan differentiere med video til de forskellige platforme.

Vi tager en samtale over Zoom med skærmdeling, hvor vi gennemgår rapporten sammen, og du kan stille spørgsmål. Samtalen og skærm optager jeg på video, og sender efterfølgende til dig.

 

U

Serviceeftersyn

Pris 1900,- + moms

Kære Katrine – tak for din vejledning i forhold til hvordan jeg kan gøre mig mere synlig med videoindslag på min hjemmeside og andre steder. Det var virkeligt godt og inspirerende.

Stort kudos til dig – du er original og tænker ud af boksen.

Alis Frost Nielsen

Kørerlærer hos Alis Frost Køreskole

Katrine Lerche lavede en grundig research af mit firma, Lisberg Management. Vi havde en telefonsamtale, hvor Katrine gav mig nogle gode tips og tricks til at forbedre vores web-site, og hvorledes jeg og mine kolleger kunne øge interessen for vores SoMe indlæg med anvendelse af vlogging, dvs, små videoklip fra vores virksomhed, kunder og kandidater, som vi har rekrutteret til vores kunder.

En god og indsigtsfuld rådgivning! Tak for det, Katrine!

Ole Stiig Petersen

Executive Headhunter | Lisberg Management

Alle taler om det, men ingen gør noget ved det! Vejret? Nej video! Det er måske lettere overdrevet, men ikke desto mindre så hører jeg gang på gang den samme sang: ”Vi ved godt at vi skal i gang med video, men…..”

  • Ved ikke hvad jeg skal lave en video om
  • Ved ikke hvad min videostrategi skal være
  • Har ikke tid
  • Det gør jeg næste år (måske)
  • Har ikke helt styr på min pitch
  • Har ikke helt styr på mit WHY
  • Det jeg laver egner sig ikke til video, det er for tørt
  • Utryg ved at stille mig op foran kameraet
  • Ikke supergod til det tekniske
  • Hvordan implementerer jeg videoerne bagefter, og hvor?

Vi kender vist alle sammen det med at vi synes at det er superindlysende det vi har lagt på vores hjemmeside, skrevet en tekst om eller lavet en video om – men er det nu også det?

Man har en klar tendens til at blive sneblind på sit eget, så derfor er det smart jævnligt at få nogen udenforstående til at kigge på sin virksomhed – set med den udenforståendes briller.

Jeg kigger på alle dine platforme (Website, LinkedIn, Facebook, Instagram samt Youtube), og kommer med mit bud på hvordan du kan forbedre din virksomhed med video.

Feedback foregår over telefon/Zoom, og du bestemmer fuldstændig selv, om du selv vil gå videre med videoplanerne, eller om du vil benytte dig af et af mine andre produkter, fx:

  • Lægge en videostrategi
  • Tage et mobilvideokursus
  • Bestille en workshop
  • Bestille en færdig præsentationsvideo af din virksomhed
  • Bestille en produktvideo
  • Få medietræning
  • Komme af med din kameraskræk
  • Bestille mit oplæg ‘Brug video i din virksomhed’
  • Andet?

ALLE BRANCHER KAN BRUGE FEEDBACK PÅ DERES VIDEOSTRATEGI

Jeg har gennemgået de 5 platforme (Website, LinkedIn, Facebook, Instagram samt Youtube), og givet feedback til bl.a. disse brancher:

 

  • KØRESKOLE
  • RECRUITMENT
  • E MARKETING
  • BØRNETØJSBUTIK
  • FOLKESKOLE

Resultaterne er lagt på Youtube, til fri inspiration.

 

SE VIDEOERNE HER

REFERENCER